Marknadsföring - Vetenskap och praktik
ISBN9789144105277
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattarePer Frankelius, Charlotte Norrman
Publiceringsår2015-08-12
FörlagStudentlitteratur AB
Antal sidor619
SpråkSvenska

Häftad • 2015-08-12

Marknadsföring - Vetenskap och praktik

av Per Frankelius och Charlotte Norrman

  • ISBN: 9789144105277
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2015-08-12
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Antal sidor: 619
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Ludvig T
    459 kr

    Ny

Om Marknadsföring - Vetenskap och praktik

Boken Marknadsföring - Vetenskap och praktik släpptes år 2015 och är skriven av Per Frankelius och Charlotte Norrman.

Den består av 619 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur AB.

Köp Marknadsföring - Vetenskap och praktik begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 459 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Marknadsföring har alltid spelat en stor roll i samhället. Men spelplanen har förändrats och i dag har marknadsföring fått en delvis ny innebörd. Det har tillkommit nya dimensioner, såsom ekologisk och social hållbarhet, som företag måste förhålla sig till. Den här boken innehåller inte bara grund­stenarna i ämnet, utan även nya teorier och handfasta verktyg. Resonemangen förklaras och fördjupas genomgående med exempel och praktikfall.Boken genomsyras av kritisk analys. Författarna poängterar att marknadsföring framför allt handlar om att fördjupa förståelsen för kunder, användare och annat som påverkar marknaden. Vilket problem har kunden egentligen, det vill säga vilken nytta borde företaget skapa? Hur ser konkurrenternas lösningar ut? Vilka faktorer påverkar kundens preferenser och köpkraft? Genom att svara på sådana frågor kan man framgångsrikt välja väg för hur produktkonceptet bör designas och hur företaget ska kommunicera och interagera med sin omvärld.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 459 kr