Managing Business Relationships
ISBN9780470721094
Upplaga1
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattareDavid Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson, Ivan Snehota
Publiceringsår2011-09-02
FörlagJohn Wiley & Sons Inc
Antal sidor252
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2011-09-02

Managing Business Relationships

av David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson och Ivan Snehota

  • ISBN: 9780470721094
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2011-09-02
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc
  • Antal sidor: 252
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 2 säljare -73% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Amanda D
    309 kr

    Ny

  • Amanda A
    309 kr

    Ny

Om Managing Business Relationships

Boken Managing Business Relationships släpptes år 2011 och är skriven av David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson och Ivan Snehota.

Den består av 252 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.

Köp Managing Business Relationships begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 834 kr (73%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

No company is an island in the world of business. Each company is locked into a complex network of relationships with its customers, suppliers and other counterparts. What happens in these relationships is critical to the success of any business. Managing a company's relationships and its position in the network is a central, but often misunderstood aspect of business. This new edition of Managing Business Relationships aims to help managers and students understand the reality of business networks and how to manage in them. It has been entirely rewritten to include the latest thinking and research from the IMP (Industrial Marketing and Purchasing) Group and includes new chapters on Intermediation in Business Networks, the Economics of Business Relationships and the Practice of Business Networking. Features: Provides a structured way to understand business networks and their meaning for the practicing manager. Offers a complete analysis of management in different relationships including those with customers, suppliers, distributors and development counterparts.Presents a practical analysis of the problems and choices that managers face in developing and changing their relationships and a guide to the critical skills of business networking. The book is vital reading for students of business marketing, purchasing, business networks and relationship management. It is also a valuable resource for all managers operating in business networks, including those in marketing, purchasing, strategy, technical development and distribution.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 309 kr   Spara 73% mot nypris
Ny från 1143 kr