ISBN | 9780470721094 |
Upplaga | 1 |
Format | Häftad (Paperback / softback) |
Författare | David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson, Ivan Snehota |
Publiceringsår | 2011-09-02 |
Förlag | John Wiley & Sons Inc |
Antal sidor | 252 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback / softback) • 2011-09-02
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Ny
Ny
Boken Managing Business Relationships släpptes år 2011 och är skriven av David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson och Ivan Snehota.
Den består av 252 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.
Köp Managing Business Relationships begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 289 kr (48%) mot att köpa den ny hos Bokus.
No company is an island in the world of business. Each company is locked into a complex network of relationships with its customers, suppliers and other counterparts. What happens in these relationships is critical to the success of any business. Managing a company's relationships and its position in the network is a central, but often misunderstood aspect of business. This new edition of Managing Business Relationships aims to help managers and students understand the reality of business networks and how to manage in them. It has been entirely rewritten to include the latest thinking and research from the IMP (Industrial Marketing and Purchasing) Group and includes new chapters on Intermediation in Business Networks, the Economics of Business Relationships and the Practice of Business Networking. Features: Provides a structured way to understand business networks and their meaning for the practicing manager. Offers a complete analysis of management in different relationships including those with customers, suppliers, distributors and development counterparts.Presents a practical analysis of the problems and choices that managers face in developing and changing their relationships and a guide to the critical skills of business networking. The book is vital reading for students of business marketing, purchasing, business networks and relationship management. It is also a valuable resource for all managers operating in business networks, including those in marketing, purchasing, strategy, technical development and distribution.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!