Customer Experience Management
ISBN9780471237747
Upplaga1
FormatInbunden (Hardback)
Publiceringsår2003-02-01
FörlagJohn Wiley & Sons Inc
Antal sidor256
SpråkEngelska

Inbunden (Hardback) • 2003-02-01

Customer Experience Management

  • ISBN: 9780471237747
  • Upplaga: 1
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • Publiceringsår: 2003-02-01
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc
  • Antal sidor: 256
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Emanuel O
    209 kr

    Bra skick

Om Customer Experience Management

Boken Customer Experience Management släpptes år 2003.

Den består av 256 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.

Köp Customer Experience Management begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 209 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

In Customer Experience Management, renowned consultant and marketing thinker Bernd Schmitt follows up on his groundbreaking book Experiential Marketing by introducing a new and visionary approach to marketing called customer experience management (CEM). In this book, Schmitt demonstrates how to put his CEM framework to work in any organization to spur growth, increase revenues, and transform the image of your company and its brands. From retail buying to telephone orders, from marketing communications to online shopping, every customer touch-point offers companies an opportunity to maximize the customer experience and establish a bond that will never be broken. Customer Experience Management introduces the five-step CEM process, a comprehensive tool for connecting with customers at every touch-point. This revolutionary marketing guide provides cases of successful CEM implementations in a wide variety of consumer and B2B industries, including pharmaceuticals, electronics, beauty and cosmetics, telecommunications, beverages, financial services, and even the nonprofit sector. A must-read for senior executives, marketing managers, and anyone who wants to drive growth, increase income, and spur organizational change, Customer Experience Management demonstrates the power of collecting truly relevant customer information, developing and implementing winning strategies, and measuring their results.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 209 kr