ISBN | 9780471237747 |
Upplaga | 1 |
Format | Inbunden (Hardback) |
Författare | Bernd H Schmitt |
Publiceringsår | 2003-02-01 |
Förlag | John Wiley & Sons Inc |
Antal sidor | 256 |
Språk | Engelska |
Inbunden (Hardback) • 2003-02-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken Customer Experience Management släpptes år 2003 och är skriven av Bernd H Schmitt.
Den består av 256 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.
Köp Customer Experience Management begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 209 kr begagnad.
In Customer Experience Management, renowned consultant and marketing thinker Bernd Schmitt follows up on his groundbreaking book Experiential Marketing by introducing a new and visionary approach to marketing called customer experience management (CEM). In this book, Schmitt demonstrates how to put his CEM framework to work in any organization to spur growth, increase revenues, and transform the image of your company and its brands. From retail buying to telephone orders, from marketing communications to online shopping, every customer touch-point offers companies an opportunity to maximize the customer experience and establish a bond that will never be broken. Customer Experience Management introduces the five-step CEM process, a comprehensive tool for connecting with customers at every touch-point. This revolutionary marketing guide provides cases of successful CEM implementations in a wide variety of consumer and B2B industries, including pharmaceuticals, electronics, beauty and cosmetics, telecommunications, beverages, financial services, and even the nonprofit sector. A must-read for senior executives, marketing managers, and anyone who wants to drive growth, increase income, and spur organizational change, Customer Experience Management demonstrates the power of collecting truly relevant customer information, developing and implementing winning strategies, and measuring their results.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!