Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår vår visuella kultur
ISBN9789173315074
Upplaga8
FormatDanskt band
Publiceringsår2012-08-30
FörlagCarlsson Bokförlag AB
Antal sidor319
SpråkSvenska

Danskt band • 2012-08-30

Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår vår visuella kultur

  • ISBN: 9789173315074
  • Upplaga: 8
  • Format: Danskt band
  • Publiceringsår: 2012-08-30
  • Förlag: Carlsson Bokförlag AB
  • Antal sidor: 319
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 3 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Anna H
    259 kr

    Ny

  • Helena P
    259 kr

    Bra skick

  • David S
    309 kr

    Ny

Om Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår vår visuella kultur

Boken Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår vår visuella kultur släpptes år 2012.

Den består av 319 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Carlsson Bokförlag AB.

Köp Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår vår visuella kultur begagnad från en av 3 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 259 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Finns det en övergripande bok om att kommunicera visuellt? Om tänket bakom, om budskap, om medier? Hur vi påverkas? Men också om bilder,former, färger och texter? Och om kreativitet? Om samspelet text-bild? Om nyheter, reklam om dramaturgi finns den? Ja, den finns. I Effektiv visuell kommunikation får du insikt i: Hur du formar och formulerar ett budskap i nyheter och reklam, hur du planerar strategiskt, hur du når fram och berör läsare och tittare, hur du får bärkraftiga idéer, hur du väljer passande typografi, hur du finner rätt fotografi eller filmsekvens, hur du utnyttjar bildretorikens möjligheter, hur du skapar grafisk form som attraherar, hur du får text och bild att samspela lockande, hur du visuellt profilerar ett företag, hur du skapar ett helhetsuttryck med hjälp av färg, form, ljud, text och bild. Detta är den åttonde upplagan av populära Effektiv visuell kommunikation. Bo Bergström är creative director och har arbetat på ett flertal reklambyråer. Han är utbildare och föreläsare i visuell kommunikation och bildkommunikation.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 259 kr
 Letar efter nypriser..