Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices
ISBN9789144139869
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareAnders Parment, Hugo Guyader, Mikael Ottosson
Publiceringsår2020-02-07
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor272
SpråkEngelska

Häftad • 2020-02-07

Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices

av Anders Parment, Hugo Guyader och Mikael Ottosson

  • ISBN: 9789144139869
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2020-02-07
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 272
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 2 säljare -21% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Sarah W
    319 kr

    Ny

  • Linn H
    409 kr

    Ny

Om Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices

Boken Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices släpptes år 2020 och är skriven av Anders Parment, Hugo Guyader och Mikael Ottosson.

Den består av 272 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Köp Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 87 kr (21%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

This book aims to equip business students and marketing practitioners with a thorough understanding of sustainability issues. It uses contemporary cases and useful conceptualizations from recent research to provide a toolbox that help the reader understand how to deliver value to today’s consumers, while considering the well-being of future generations.Marketing & Sustainability raises important questions concerning the impact of (over)consumption, production, distribution, and communication, all key marketing activities, on socio-environmental challenges in the world - such as climate change and natural resource depletion.Servitization, dematerialization of consumption, the emergence of the circular economy paradigm, the platform-based sharing economy paradigm and the use of sharing schemes and platform-based exchanges of existing market goods are all dealt with in this book, which will make a lot of sense for students, marketers and other professionals who are aware of and striving for sustainable growth.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 319 kr   Spara 21% mot nypris
Ny från 406 kr