ISBN | 9789144037097 |
Upplaga | 2 |
Format | Kartonnage |
Författare | Björn Axelsson, Henrik Agndal |
Publiceringsår | 2019-01-02 |
Förlag | Studentlitteratur AB |
Antal sidor | 608 |
Språk | Svenska |
Kartonnage • 2019-01-02
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Ny
Bra skick
Bra skick
Bra skick
Bra skick
Ny
Ny
Ny
Ny
Bra skick
Boken Professionell marknadsföring släpptes år 2019 och är skriven av Björn Axelsson och Henrik Agndal.
Den består av 608 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur AB.
Köp Professionell marknadsföring begagnad från en av 10 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 159 kr begagnad.
Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen "Vad gör marknadsförare?" identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknads föringens roll i företag och samhälle, samt marknads föringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt. Förutom ständigt aktuella ämnen, såsom segmentering, positio nering, marknadsundersökningar och köpbeteenden, tas också en rad specialteman upp. Dessa omfattar bland annat att förstå kundvärde, relationsmarknadsföring, key account management, produktplacering, marknadsföring och postmodernism, etik i marknadsföring, kundvård, social marknadsföring och elektronisk handel. Genomgående kombineras resonemang, baserade på forskning och författarnas erfarenheter, med illustrativa exempel från marknadsföringens teori och praktik. Denna fjärde upplaga är uppdaterad med nya forskningsrön. Framväxande företeelser som sociala medier och webbaserad marknadsföring behandlas och integreras i sitt sammanhang. Författarna har också tillfört nya aktuella exempel.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!