ISBN | 9781568814698 |
Format | Inbunden (Hardback) |
Författare | Steve Marschner, Peter Shirley |
Publiceringsår | 2015-12-15 |
Förlag | Apple Academic Press Inc. |
Antal sidor | 734 |
Språk | Engelska |
Inbunden (Hardback) • 2015-12-15
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Fundamentals of Computer Graphics släpptes år 2015 och är skriven av Steve Marschner och Peter Shirley.
Den består av 734 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Apple Academic Press Inc..
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Drawing on an impressive roster of experts in the field, Fundamentals of Computer Graphics, Fourth Edition offers an ideal resource for computer course curricula as well as a user-friendly personal or professional reference. Focusing on geometric intuition, the book gives the necessary information for understanding how images get onto the screen by using the complementary approaches of ray tracing and rasterization. It covers topics common to an introductory course, such as sampling theory, texture mapping, spatial data structure, and splines. It also includes a number of contributed chapters from authors known for their expertise and clear way of explaining concepts. Highlights of the Fourth Edition Include: Updated coverage of existing topics Major updates and improvements to several chapters, including texture mapping, graphics hardware, signal processing, and data structures A text now printed entirely in four-color to enhance illustrative figures of concepts The fourth edition of Fundamentals of Computer Graphics continues to provide an outstanding and comprehensive introduction to basic computer graphic technology and theory. It retains an informal and intuitive style while improving precision, consistency, and completeness of material, allowing aspiring and experienced graphics programmers to better understand and apply foundational principles to the development of efficient code in creating film, game, or web designs. Key Features Provides a thorough treatment of basic and advanced topics in current graphics algorithms Explains core principles intuitively, with numerous examples and pseudo-code Gives updated coverage of the graphics pipeline, signal processing, texture mapping, graphics hardware, reflection models, and curves and surfaces Uses color images to give more illustrative power to concepts
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!