Digital Religion, Social Media and Culture
ISBN9781433114748
FormatHäftad
Publiceringsår2012-02-08
FörlagPeter Lang Publishing Inc
Antal sidor326
SpråkEngelska

Häftad • 2012-02-08

Digital Religion, Social Media and Culture

  • ISBN: 9781433114748
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2012-02-08
  • Förlag: Peter Lang Publishing Inc
  • Antal sidor: 326
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Josefine K
    139 kr

    Bra skick

Om Digital Religion, Social Media and Culture

Boken Digital Religion, Social Media and Culture släpptes år 2012.

Den består av 326 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Peter Lang Publishing Inc.

Köp Digital Religion, Social Media and Culture begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 133 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

This anthology - the first of its kind in eight years - collects some of the best and most current research and reflection on the complex interactions between religion and computer-mediated communication (CMC). The contributions cohere around the central question: how will core religious understandings of identity, community and authority shape and be (re)shaped by the communicative possibilities of Web 2.0? The authors gathered here address these questions in three distinct ways: through contemporary empirical research on how diverse traditions across the globe seek to take up the technologies and affordances of contemporary CMC; through investigations that place these contemporary developments in larger historical and theological contexts; and through careful reflection on the theoretical dimensions of research on religion and CMC. In their introductory and concluding essays, the editors uncover and articulate the larger intersections and patterns suggested by individual chapters, including trajectories for future research.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 133 kr