ISBN | 9781292404530 |
Upplaga | 3 |
Format | Häftad |
Författare | Philip Kotler, Anders Parment, Gary Armstrong |
Publiceringsår | 2022-04-28 |
Förlag | Pearson |
Antal sidor | 504 |
Språk | Svenska |
Häftad • 2022-04-28
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar släpptes år 2022 och är skriven av Philip Kotler, Anders Parment och Gary Armstrong.
Den består av 504 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.
Köp den ny för 899 kr hos Akademibokhandeln.
Marknadsföring: Teori och tillämpningar utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!