Service Management: Operations, Strategy, Information Technology (Int
ISBN9781259010651
Upplaga8
FormatHäftad
FörfattareJames Fitzsimmons
Publiceringsår2013-04-01
FörlagMcGraw-Hill Higher Education
Antal sidor544
SpråkEngelska

Häftad • 2013-04-01

Service Management: Operations, Strategy, Information Technology (Int'l Ed)

av James Fitzsimmons

  • ISBN: 9781259010651
  • Upplaga: 8
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2013-04-01
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education
  • Antal sidor: 544
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Izabella M
    309 kr

    Ny

Om Service Management: Operations, Strategy, Information Technology (Int'l Ed)

Boken Service Management: Operations, Strategy, Information Technology (Int'l Ed) släpptes år 2013 och är skriven av James Fitzsimmons.

Den består av 544 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget McGraw-Hill Higher Education.

Köp Service Management: Operations, Strategy, Information Technology (Int'l Ed) begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 309 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

The eighth edition continues to acknowledge and emphasize the essential uniqueness of service management. The text is organized in four parts: part one: understanding services, which provides a historical context as well as distinguishes the distinctive characteristics of service operations; part two: designing the service enterprise, which covers designing the service enterprise to support the competitive strategy; part three: managing service operations that details topics such as Managing Capacity, Demand and Waiting Lines and Service Supply Relationships and; part four: quantitative models for service management that addresses forecasting and managing service inventory.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 309 kr