ISBN | 9780273727590 |
Upplaga | 1 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Stuart Roper |
Publiceringsår | 2012-02-09 |
Förlag | Pearson |
Antal sidor | 360 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2012-02-09
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Corporate Reputation, Brand and Communication släpptes år 2012 och är skriven av Stuart Roper.
Den består av 360 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Why should and how can organisations manage their reputations? All organisations, the executives who direct them, the employees who create value and their stakeholders who influence them, all interact and can impact corporate reputation. In a 24/7 media environment, where even a tweet can shape impressions, the importance of reputation management has never been higher. Every single move, decision taken and each isolated event that involves a company or public figure, is scrutinised, documented and publicised globally, compounding the task of reputation managers. Just ask BP, Toyota or Tiger Woods.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!