ISBN | 9780137153046 |
Upplaga | 7 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Eugene L Chiappetta |
Publiceringsår | 2009-03-26 |
Förlag | Pearson |
Antal sidor | 312 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2009-03-26
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken Science Instruction in the Middle and Secondary Schools släpptes år 2009 och är skriven av Eugene L Chiappetta.
Den består av 312 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.
Köp Science Instruction in the Middle and Secondary Schools begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 459 kr begagnad.
Provides you with the fundamental knowledge and skills you need to plan and teach middle and secondary science! Teacher candidates and novice teachers will find this textbook an invaluable tool to help them understand and enact the basics of science teaching and learning. Numerous application exercises, science teaching vignettes, and other pedagogical features encourage readers to apply what they learn and to reflect critically on the implications for classroom practice. Organization of the Text: Six introductory chapters in Part I focus on the basic functions of science teaching: purpose, planning, assessing, teaching, and managing. Part II presents essential information on the diverse adolescent learners teachers will encounter in their classrooms, and relevant learning theories. Strategies for teaching science through inquiry in middle and secondary schools are covered in Part III. New to This Edition: Revised vignettes open each of the six introductory chapters and serve as advanced organizers of the chapter while focusing on the basic functions of science teaching: purpose, planning, assessing, teaching, and managing.Chapter content iscorrelated with theNSTA/NCATE 2003 Professional Standards for Science Teacher Preparation,helping novice teachers more effectively plan their instruction by showing the connections between content and standards.Backwards design strategies have been added to guide the discussion of instructional planning.Beginning Science Teachers Checklist is introduced to help new teachers evaluate lesson assessment practices. Coverage of Differentiated Instruction suggests ways teachers can address the diverse learning needs of todays students.Emphasis is placed on the use of Technological Tools of Science Learning,such as computer data collection, probe-ware, and graphing calculators, and their use in student investigations.Learning through talk and argumentation is addressed within the context of science teaching.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!