Crafting & Executing Strategy: The Quest for Competitive Advantage:  Concepts and Cases
ISBN9780071317009
Upplaga18
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareArthur Thompson Jr
FörlagMcGraw-Hill Education
Antal sidor1184
SpråkEngelska

Häftad (Paperback)

Crafting & Executing Strategy: The Quest for Competitive Advantage: Concepts and Cases

av Arthur Thompson Jr

  • ISBN: 9780071317009
  • Upplaga: 18
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Förlag: McGraw-Hill Education
  • Antal sidor: 1184
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Crafting & Executing Strategy: The Quest for Competitive Advantage: Concepts and Cases

Boken Crafting & Executing Strategy: The Quest for Competitive Advantage: Concepts and Cases är skriven av Arthur Thompson Jr.

Den består av 1184 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget McGraw-Hill Education.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Overview: The 18th edition of "Crafting and Executing Strategy" represents one of our most important and thoroughgoing revisions ever. The newest member of the author team, Margie Peteraf, led a thorough re-examination of every paragraph on every page of the 17th edition chapters. The overriding objectives were to inject new perspectives and the best academic thinking, strengthen linkages to the latest research findings, modify the coverage and exposition as needed to ensure squarely on-target content, and give every chapter a major facelift. While this 18th edition retains the same 12-chapter structure of the prior edition, every chapter has been totally refreshed. And the chapter content continues to be solidly mainstream and balanced, mirroring both the best academic thinking and the pragmatism of real-world strategic management. Known for its cases and teaching notes, this edition provides an unparalleled case line up of 28 cases. 25 of the 28 cases are brand new or extensively updated for this edition.The selection of cases is diverse, timely, and thoughtfully-crafted and complements the text presentation pushing students to apply the concepts and analytical tools they have read about. Many cases involve high-profile companies. And there's a comprehensive package of support materials that are a breeze to use, highly effective, and flexible enough to fit most any course design.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..