Understanding Media Theory
ISBN9780340719046
Upplaga2
FormatHäftad (Paperback / softback)
Publiceringsår2003-02-01
FörlagHodder Arnold
Antal sidor272
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2003-02-01

Understanding Media Theory

  • ISBN: 9780340719046
  • Upplaga: 2
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2003-02-01
  • Förlag: Hodder Arnold
  • Antal sidor: 272
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Understanding Media Theory

Boken Understanding Media Theory släpptes år 2003.

Den består av 272 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Hodder Arnold.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Understanding Media Theory is an accessible introduction to mass media theory. The book emphasizes the importance of using theory not only to make sense of the role of the media in society but also to understand particular aspects of the process of mass communication. This is an introduction to theory which students can understand and enjoy.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades på denna bok