Unboxing marketing : creating value for consumers, firms, and society
ISBN9789144137506
Upplaga1
FormatDanskt band
FörfattareBenjamin Julien Hartmann, Cecilia Solér
Publiceringsår2020-02-04
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor299
SpråkEngelska

Danskt band • 2020-02-04

Unboxing marketing : creating value for consumers, firms, and society

av Benjamin Julien Hartmann och Cecilia Solér

  • ISBN: 9789144137506
  • Upplaga: 1
  • Format: Danskt band
  • Publiceringsår: 2020-02-04
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 299
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

372 kr

Ej tillgänglig

399 kr

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare -25% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Linn H
    279 kr

    Ny

Om Unboxing marketing : creating value for consumers, firms, and society

Boken Unboxing marketing : creating value for consumers, firms, and society släpptes år 2020 och är skriven av Benjamin Julien Hartmann och Cecilia Solér.

Den består av 299 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Köp Unboxing marketing : creating value for consumers, firms, and society begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 93 kr (25%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

How can marketing create value for consumers, firms, and society? What are the major societal trends that shape contemporary marketing? How and why has marketing become so influential that consumption now defines our entire culture? How can marketing practices contribute to shape society in a more positive way? These are examples of questions that are discussed and answered in this book.Unboxing Marketing problematizes and enriches marketing as it is taught in introductory courses. To do this, the authors use the metaphor of unboxing, which means to unwrap marketing like it was delivered in a closed box created by traditional marketing textbooks. The book builds on the latest scientific research to first unbox some of the major forces affecting society and marketing today, such as globalization, sustainabilization, and polarization. Then the unboxing moves on to how markets are made and remade, the role that value plays, and how contemporary consumer culture operates. Finally, the areas of marketing strategy, marketing research, and marketing in the digital era are unboxed.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 279 kr   Spara 25% mot nypris
 Letar efter nypriser..