ISBN | 9781873150900 |
Format | E-bok |
Författare | Dr Alan Fyall, Dr Brian Garrod |
Publiceringsår | 2004-12-21 |
Förlag | Channel View Publications |
Antal sidor | 383 |
Språk | Engelska |
E-bok • 2004-12-21
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken Tourism Marketing (e-bok) släpptes år 2004 och är skriven av Dr Alan Fyall och Dr Brian Garrod.
Den består av 383 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Channel View Publications.
Köp Tourism Marketing (e-bok) begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 609 kr begagnad.
This book provides a thorough and detailed understanding of tourism marketing principles and practice within the context of inter-organisational collaboration. The book begins with an overview of existing marketing and strategic marketing theory and practice before introducing concepts, theories and issues central to inter-organisational collaboration. The book then concludes with a series of detailed thematic chapters with contemporary tourism marketing case study material which explores the myriad of collaborative marketing strategies undertaken by tourism organisations across the world.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!