ISBN | 9781119070481 |
Upplaga | 1 |
Format | |
Författare | David Meerman Scott |
Publiceringsår | 2015-11-30 |
Förlag | John Wiley And Sons Ltd |
Antal sidor | 480 |
Språk | Engelska |
Pocket • 2015-11-30
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken The New Rules of Marketing and PR släpptes år 2015 och är skriven av David Meerman Scott.
Den består av 480 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley And Sons Ltd.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.The most updated edition yet of the benchmark guide to marketing and PR, with the latest social media, marketing, and sales trends, tools, and real-world examples of success This is the fifth edition of the pioneering guide to the future of marketing. The New Rules of Marketing & PR is an international bestseller with more than 350,000 copies sold in over twenty-five languages. It offers a step-by-step action plan for harnessing the power of modern marketing and PR to directly communicate with buyers, raise visibility, and increase sales. This practical guide is written for marketing professionals, PR professionals, and entrepreneurs who want to grow their businesses and create success. Learn how companies, nonprofits, and organizations of all sizes can leverage web-based content to get timely, relevant information to eager, responsive buyers for a fraction of the cost of big-budget campaigns. This fifth edition the most extensively revised edition yet includes: Dozens of compelling case studies with revisionsReal-world examples of content marketing and inbound marketing strategies and tacticsA fresh introductionA new chapter on sales and serviceCoverage of the latest social media platforms, including Periscope, Meerkat, and Snapchat The New Rules of Marketing & PR is an unparalleled resource for entrepreneurs, business owners, nonprofit managers, and all of those working in marketing or publicity departments. This practical guide shows how to devise successful marketing and PR strategies to grow any business.David Meerman Scott is a marketing strategist, bestselling author of ten books including three international bestsellers advisor to emerging companies such as HubSpot, and a professional speaker on marketing, leadership, and social media. Prior to starting his own business, he was marketing VP for two publicly traded US companies and was Asia marketing director for Knight-Ridder, at the time one of the world's largest information companies.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!