ISBN | 9780415899284 |
Upplaga | 3 |
Format | Häftad (Paperback / softback) |
Författare | Lawrence Silver, Robert E Stevens, Bruce Wrenn, David L Loudon |
Publiceringsår | 2012-10-18 |
Förlag | Routledge |
Antal sidor | 366 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback / softback) • 2012-10-18
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken The Essentials of Marketing Research släpptes år 2012 och är skriven av Lawrence Silver, Robert E Stevens, Bruce Wrenn och David L Loudon.
Den består av 366 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Routledge.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Identifying and assessing the ways in which changes in the marketing mix affect consumer behavior is key to a successful marketing strategy.The Essentials of Marketing Research guides the student in designing, conducting and interpreting marketing research. This comprehensive textbook covers the full range of topics, including:Secondary research and data miningInternet marketing researchQualitative and exploratory researchStatistical analysisMarketing research ethicsWith learning objectives at the beginning of each chapter, a host of cases and a comprehensive companion website, this book offers a range of tools to help students develop and test their research and analytical skills.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!