The Business of Digital Publishing
ISBN9780415507318
Upplaga3
FormatHäftad (Paperback / softback)
Publiceringsår2013-06-17
FörlagRoutledge
Antal sidor194
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2013-06-17

The Business of Digital Publishing

  • ISBN: 9780415507318
  • Upplaga: 3
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2013-06-17
  • Förlag: Routledge
  • Antal sidor: 194
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Evelina T
    159 kr

    Bra skick

Om The Business of Digital Publishing

Boken The Business of Digital Publishing släpptes år 2013.

Den består av 194 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Routledge.

Köp The Business of Digital Publishing begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 159 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Responding to the growth of digital products and the commercial imperative to build new digital businesses, The Business of Digital Publishing offers a comprehensive introduction to the development of digital products in the book and journal industries.This textbook provides background to the main technological development that have influenced the growth of digital publishing, introducing students to the key terms and concepts that make digital publishing possible.Exploring four key publishing sectors: professional reference, academic, education and consumer, this book explains the context for the digital developments in each area and looks at the growth of new business models and the future challenges faced by each sector.It also addresses the key issues that face the industry as a whole, outlining current debates, such as pricing and copyright, and exploring their impact on the industry through relevant case studies. The Business of Digital Publishing is an invaluable resource for any publishing student looking for a starting point from which to explore the world of digital publishing.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 159 kr