The Business Marketing Course
ISBN9780470034507
Upplaga2
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattareDavid Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson, Ivan Snehota
Publiceringsår2006-09-01
FörlagJohn Wiley & Sons Inc
Antal sidor288
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2006-09-01

The Business Marketing Course

av David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson och Ivan Snehota

  • ISBN: 9780470034507
  • Upplaga: 2
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2006-09-01
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc
  • Antal sidor: 288
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Moen A
    409 kr

    Ny

Om The Business Marketing Course

Boken The Business Marketing Course släpptes år 2006 och är skriven av David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson och Ivan Snehota.

Den består av 288 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.

Köp The Business Marketing Course begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 409 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

The Business Marketing Course is an important and insightful book that brings together the main theories and contributions of the Industrial Marketing and Purchasing Group in a student-friendly form. The book provides complete coverage of the role of business relationships and networks in domestic and international business - a topic that is now gaining widespread attention among researchers and practitioners and is a vital part of student learning. -Professor Ian F. Wilkinson, School of Marketing, University of New South Wales, Australia The second edition of this fine book offers another step forward in terms of structure, coverage and significance. The thoughtful use of figures, tables, boxes and assignments provides further clarity for students. -Professor Luis Araujo, Department of Marketing, Lancaster University, UK The new edition of this widely used business marketing text has been completely revised and rewritten. The Business Marketing Course provides a comprehensive insight into business marketing in a compact and accessible format that provides the ideal foundation for courses on business or industrial marketing.The new edition concentrates on the reality facing business marketers operating in complex and dynamic business networks. The book provides a structured approach to both technology and the development of the marketer's offerings as well as an expanded guide on how to analyse business networks and customers and how to develop marketing strategy. The book is essential reading for students who are studying business markets. It is also an excellent guide for all managers who would like a clearer understanding of the complexity of networks in which they operate.* The book is still firmly based on the ideas of the IMP (Industrial Marketing and Purchasing) Group.* It includes a new chapter on how marketers can work effectively with colleagues in other functional areas.* The new edition is presented in a highly readable style with extensive use of examples and illustrations. Each chapter in the book concludes with a study assignment based on the authors' own experience of teaching business marketing.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 409 kr