ISBN | 9780470051245 |
Upplaga | 1 |
Format | Häftad (Paperback / softback) |
Författare | Joseph Sugarman |
Publiceringsår | 2007-01-01 |
Förlag | John Wiley & Sons Inc |
Antal sidor | 368 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback / softback) • 2007-01-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken The Adweek Copywriting Handbook släpptes år 2007 och är skriven av Joseph Sugarman.
Den består av 368 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!