Tankeverktyg För Marknadsförare
ISBN9789147064656
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareMagnus Söderlund
Publiceringsår2002-02-01
FörlagLiber AB
Antal sidor156
SpråkSvenska

Häftad • 2002-02-01

Tankeverktyg För Marknadsförare

av Magnus Söderlund

  • ISBN: 9789147064656
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2002-02-01
  • Förlag: Liber AB
  • Antal sidor: 156
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Kristin G
    159 kr

    Bra skick

Om Tankeverktyg För Marknadsförare

Boken Tankeverktyg För Marknadsförare släpptes år 2002 och är skriven av Magnus Söderlund.

Den består av 156 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber AB.

Köp Tankeverktyg För Marknadsförare begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 159 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Alla marknadsförare vet att man inte skall sälja borrar - man skall istället sälja hål. Att fokusera på hålet snarare än på borren är ett bland många tankeverktyg som kan bidra till att marknadsföraren frigör sig från befintliga sätt att betrakta tillvaron. Marknadsföraren behöver i själva verket arbeta aktivt med sig själv för att åstadkomma en sådan frigörelse, eftersom tanken har en tendens att fastna i gamla hjulspår. I den här boken presenteras en mängd tankeverktyg som syftar till att underlätta ett systematiskt nyskapande hos marknadsförare. Boken Tankeverktyg för marknadsförare bygger på en föreställning som innebär att vi alla kan lära oss att bli mer innovativa marknadsförare. Boken vill därmed ifrågasätta det synsätt som innebär att nyskapande är ett resultat av plötsliga och opåverkbara krafter, vilka i bästa fall drabbar oss som en blixt från en klar himmel. Varje tankeverktyg som presenteras i boken illustreras med flera exempel på hur de kan tillämpas inom marknadsföring. Boken riktar sig således till dig som vill skapa ny marknadsföringskunskap. Du som är en marknadsförare av det slaget nöjer dig inte med att passivt återanvända befintlig kunskap - du vill hitta nya sätt att se på det som är viktigt i marknadsföringens värld.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 159 kr