Strategic Market Management
ISBN9780470059869
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattareDavid A Aaker, Damien McLoughlin
Publiceringsår2007-01-01
FörlagJohn Wiley & Sons Inc
Antal sidor368
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2007-01-01

Strategic Market Management

av David A Aaker och Damien McLoughlin

  • ISBN: 9780470059869
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2007-01-01
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc
  • Antal sidor: 368
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

769 kr

Ej tillgänglig

999 kr

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare -53% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Jenny G
    358 kr

    Bra skick

Om Strategic Market Management

Boken Strategic Market Management släpptes år 2007 och är skriven av David A Aaker och Damien McLoughlin.

Den består av 368 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.

Köp Strategic Market Management begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 411 kr (53%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

The European edition of Strategic Market Management has been prepared with the objective of taking David Aaker's outstanding and well-established textbook and presenting it to a European audience. It retains the culture of the original text, to maintain its accessibility and continue its emphasis on practical action. It has also kept the compactness, which has made it so popular with graduate and executive students and managers, while keeping a comprehensive coverage of major and emerging themes in strategy. The core value of the original text, that the development, evaluation and implementation of business strategies are essential to successful management, is also retained in the European edition. The book is essential reading for any management or business school course that focuses on the management of strategies. It is especially appropriate for marketing strategy, strategic management and business policy courses. It is also designed to be used by managers who need to develop strategies or who run a small business and want to improve their strategy development and planning processes.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 358 kr   Spara 53% mot nypris
 Letar efter nypriser..