Strategic Management of Technological Innovation
ISBN9780071289573
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareMelissa Schilling
Publiceringsår2010-04-01
FörlagMcGraw-Hill Education / Asia
Antal sidor288
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2010-04-01

Strategic Management of Technological Innovation

av Melissa Schilling

  • ISBN: 9780071289573
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2010-04-01
  • Förlag: McGraw-Hill Education / Asia
  • Antal sidor: 288
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Adam L
    309 kr

    Bra skick

Om Strategic Management of Technological Innovation

Boken Strategic Management of Technological Innovation släpptes år 2010 och är skriven av Melissa Schilling.

Den består av 288 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget McGraw-Hill Education / Asia.

Köp Strategic Management of Technological Innovation begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 309 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Strategic Management of Technological Innovation, 3e by Melissa Schilling is the first comprehensive and rigorous, yet accessible text for the Technology and Innovation Management course. Unlike other books, Schillings approach synthesizes the major research in the field, providing students with the knowledge needed to enhance case discussion and analysis. The subject is approached as a strategic process, and as such, is organized to mirror the strategic management process used in most strategy textbooks, progressing from assessing the competitive dynamics of a situation, to strategy formulation, to strategy implementation. As a brief, affordable paperback, it is ideal to package with cases. Recommended case sets from the author are available through the Primis Custom Case Database or from the Harvard Business School Case Database.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 309 kr
 Letar efter nypriser..