ISBN | 9780273779414 |
Upplaga | 4 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Kevin Keller |
Publiceringsår | 2012-10-29 |
Förlag | Pearson |
Antal sidor | 592 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2012-10-29
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Strategic Brand Management: Global Edition släpptes år 2012 och är skriven av Kevin Keller.
Den består av 592 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.For students, managers and senior executives studying Brand Management. Kellers market leading strategic brand management book provides insights into profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity. The Global Edition strengthens relevance by using locally applicable examples that include Scoot, Hyundai, Etisalat, Qantas, Uniqlo, Mambo. This Global Edition has been edited to include enhancements making it more relevant to students outside the United States. The editorial team at Pearson has worked closely with educators around the globe to include:
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!