ISBN | 9780273737872 |
Upplaga | 2 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Kevin Lane Keller |
Publiceringsår | 2011-11-29 |
Förlag | Financial Times/ Prentice Hall |
Antal sidor | 968 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2011-11-29
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Strategic Brand Management släpptes år 2011 och är skriven av Kevin Lane Keller.
Den består av 968 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Financial Times/ Prentice Hall.
Köp den ny för 1225 kr hos Bokus.
Brand equity is the main focus of this book, which provides readers with a valuable perspective and a common denominator to interpret the potential effects and trade-offs of various strategies and tactics for their brands. By giving students the foundation, the textbook allows for a broad exploration of a complicated subject.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!