Sport Marketing
ISBN9781450424981
FormatInbunden (Hardback)
FörfattareBernard J Mullin, Stephen Hardy, William A Sutton
Publiceringsår2014-06-12
FörlagHuman Kinetics
Antal sidor504
SpråkEngelska

Inbunden (Hardback) • 2014-06-12

Sport Marketing

av Bernard J Mullin, Stephen Hardy och William A Sutton

  • ISBN: 9781450424981
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • Publiceringsår: 2014-06-12
  • Förlag: Human Kinetics
  • Antal sidor: 504
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Felicia H
    450 kr

    Ny

Om Sport Marketing

Boken Sport Marketing släpptes år 2014 och är skriven av Bernard J Mullin, Stephen Hardy och William A Sutton.

Den består av 504 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Human Kinetics.

Köp Sport Marketing begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 450 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Sport Marketing, Fourth Edition With Web Study Guide, has been streamlined and updated to keep pace with the latest information and issues in the competitive world of sport marketing. This text maintains its position as the best-selling and original text in the field, continuing to direct students to a better understanding of the theoretical backbone that makes sport marketing such a unique and vibrant subject to study. Using the new full-color format and companion web study guide, students will stay engaged as they explore how fans, players, coaches, the media, and companies interact to drive the sport industry. Heavily updated with more contributions from industry professionals and emphasis on social media platforms that have revolutionized the field in recent years, this edition contains practical material that prepares students for careers in sport marketing. It also includes these updates: *A web study guide featuring exclusive video interviews with industry professionals and accompanying activities that tie core concepts and strategies from the book into applied situations *Instructor ancillaries enhanced by gradable chapter quizzes that can be used with learning management systems *An attractive and engaging full-color interior *Chapter objectives, opening scenarios, engaging sidebars, and photos throughout the text that guide students in grasping important concepts *Wrap-Up, Activities, and Your Marketing Plan sections at the end of each chapter that offer opportunities for self-assessment and review The highly respected authors have long been recognized for their ability to define this exciting field, combining academic study and current research with industry experience for an unmatched learning experience for students preparing to enter the working world. The content in this fourth edition of Sport Marketing has been reorganized to make it easier to use in the classroom. Chapters 1 through 3 provide an overview of the field of sport marketing as an area of study and profession. Chapters 4 and 5 teach students how to research and study the behaviors of sport consumers, including an overview of marketing segmentation. Chapters 6 through 13 provide extensive information on the nuts and bolts of the field, including the five Ps of sport marketing and special sections on branding, sales and service, engagement and activation, community relations, and social media. The final chapters explore legal issues, integration, and the future of sport marketing. Instructors may also take advantage of the student web study guide and complete package of ancillaries to enhance learning and presentation of core concepts. All materials, including the web study guide, instructor guide, test package, presentation package plus image bank, and LMS-compatible chapter quizzes, are available online. The world of sport marketing continues to evolve. Sport Marketing, Fourth Edition With Web Study Guide, offers students a complete view of the expansive field of sport, providing an understanding of the foundations of sport marketing and how to enhance the sport experience.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 450 kr
 Letar efter nypriser..