ISBN | 9780077131715 |
Upplaga | 2 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Alan Wilson |
Publiceringsår | 2016-04-16 |
Förlag | McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa |
Antal sidor | 600 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2016-04-16
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm släpptes år 2016 och är skriven av Alan Wilson.
Den består av 600 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.
Köp Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 409 kr begagnad.
Advanced economies of the world are dominated by services, even manufacturing companies recognize that service provides sustainable competitive advantages. This text focuses on customer expectations in order to help companies develop and deliver a service that the customer will value.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!