Service Operations Management
ISBN9781405847322
FormatHäftad
FörfattareRobert Johnston
Publiceringsår2008-06-01
FörlagPearson
Antal sidor533
SpråkEngelska

Häftad • 2008-06-01

Service Operations Management

av Robert Johnston

  • ISBN: 9781405847322
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2008-06-01
  • Förlag: Pearson
  • Antal sidor: 533
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Olviya O
    209 kr

    Bra skick

Om Service Operations Management

Boken Service Operations Management släpptes år 2008 och är skriven av Robert Johnston.

Den består av 533 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.

Köp Service Operations Management begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 150 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

This international market-leading book, aimed at both students and practising managers, provides a comprehensive and balanced introduction to service operations management. Building on the basic principles of operations management, the authors examine the operations decisions that managers face in controlling their resources and delivering services to their customers. Combining a unique practical approach with a detailed theoretical underpinning, the authors provide tools, frameworks and techniques for operational analysis and improvement and set operations management within the wider business context, bringing a valuable 'real world' perspective to this growing area. Each chapter includes definitions of key terms, real-world examples and case studies with exercises, questions to test both understanding and application together with recommended further reading and suggested web sites to deepen your knowledge. New features for this 4th edition include:          A new 17 chapter structure          A practical focus on how to deal with the key issues and challenges facing service operations managers          A new chapter on the customer experience          A new chapter on driving continuous improvement          A new chapter on learning from other operations          A new chapter on world-class service          Six new end of chapter case exercises          A new full-colour design Service Operations Management is an invaluable guide to students and managers confronting operational issues in service management, whether from a general management perspective or focused in specific sectors, such as tourism and leisure or business services. This book is ideal for undergraduates, postgraduates or executives wishing to gain a deeper understanding of managing service operations and improving service delivery.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 150 kr