Service Management and Marketing
ISBN9780470028629
Upplaga3
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareChristian Gronroos
Publiceringsår2007-01-01
FörlagJohn Wiley & Sons Ltd
Antal sidor496
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2007-01-01

Service Management and Marketing

av Christian Gronroos

  • ISBN: 9780470028629
  • Upplaga: 3
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2007-01-01
  • Förlag: John Wiley & Sons Ltd
  • Antal sidor: 496
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 2 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Ragnar Å
    409 kr

    Ny

  • Tara Z
    439 kr

    Ny

Om Service Management and Marketing

Boken Service Management and Marketing släpptes år 2007 och är skriven av Christian Gronroos.

Den består av 496 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Ltd.

Köp Service Management and Marketing begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 350 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

"Professor Gronroos presents the most scholarly and provocative examination of services marketing. This book will challenge companies to rethink how they should manage their services in building their competitive strength and profitability. Gronroos continues as one of service marketing's most original and able thinkers." -Philip Kotler, S. C. Johnson Distinguished Professor of International Marketing J.L. Kellogg School of Management, Northwestern University "Christian Gronroos is a globally recognized expert on services management and marketing. His innovative thinking and writing in this book offer fresh insights on this timely topic." -Stephen W. Brown, PhD, Carson Chair, Professor and Executive Director, Center for Services Leadership, W. P. Carey School of Business, Arizona State University "After three decades of contributions to services, Gronroos keeps pioneering the field. In this new edition he recognizes the dramatic changes in the perception of service that are in the making. It is a creative book which does not just list various service issues but adds the author's personal touch to each of them." -Professor Evert Gummesson, Stockholm University School of Business, Sweden This fully updated third edition examines customer management in service competition and focuses on adopting a service logic in marketing. Christian Gronroos explains how to manage any organization as a service business, showing how to move closer to current and future customers. The service logic is all about customer focused management and service management, using current academic research and business practice to make organizations more successful. Topics that have been updated for the new edition include:* Service and relationship perspectives* Service and relationship quality* Service management principles* Profitability and productivity in services* Integrated marketing communication* Relationship communication and branding in services* Internal marketing and service culture* Why and how to transform a product-manufacturing firm into a service business

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 350 kr