Selling and Sales Management
ISBN9780273695790
Upplaga7
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareDavid Jobber
Publiceringsår2005-11-01
FörlagFinancial Times/ Prentice Hall
Antal sidor552
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2005-11-01

Selling and Sales Management

av David Jobber

  • ISBN: 9780273695790
  • Upplaga: 7
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2005-11-01
  • Förlag: Financial Times/ Prentice Hall
  • Antal sidor: 552
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

928 kr

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare -89% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Johan W
    159 kr

    Bra skick

Om Selling and Sales Management

Boken Selling and Sales Management släpptes år 2005 och är skriven av David Jobber.

Den består av 552 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Financial Times/ Prentice Hall.

Köp Selling and Sales Management begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 828 kr (89%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

"This excellent work is mandatory reading for all with academic or practical interests in the world of sales - which is just about the whole marketing and management community. This influential book is an excellent contribution to the literature."Professor Nigel F. Piercy, Professor of Marketing and Director of the Sales and Account Management Strategy Research Unit, Warwick Business School, University of Warwick Looking for the definitive text on selling and sales management? Now in its 7th edition, David Jobber and Geoff Lancasters Selling and Sales Management, a long-standing classic, has been revised and updated to take into account recent developments in the theory and practice of selling. It places emphasis on international aspects of selling and sales management. New to this edition Integration of recent cutting-edge research into chapters throughout the book. Repositioning of chapters and a clear mapping through each of the five parts, including a brief summary of each part. A fuller discussion on the role of selling as part of an integrated marketing communications programme. A complete re-write and update of Chapter 12 on Internet and IT Applications. Substantially updated coverage of key account management. A more detailed explanation of market-based pricing principles. A more thorough discussion of the principles of negotiation. A fuller discussion of the role of the sales force as gatherers of market intelligence. Additional exercises to assist both students and tutors. Ideal for students on sales management, marketing and business studies courses as well as field salespeople and sales managers, the book is also essential reading for students taking the CIM Certificate in Selling, the Advanced Certificate in Sales Management, and those taking professional studies examinations for CAM, the Institute of Sales and Marketing Management and LCCI. "Professors Jobber and Lancaster have done it again! In this text, they provide a thorough and sophisticated treatment of sales and sales management. Informed by the most up-to-date research, the authors tackle the critical issues facing modern sales professionals. Their style of writing is straightforward and accessible. This book is essential reading for those whose job it is to sell and to manage those who sell, as well as for those who aspire to a career in the sales profession."John W. Cadogan, Professor of Marketing, Business School, Loughborough University David Jobber is Professor of Marketing at Bradford University and serves on the editorial board of numerous marketing and sales management journals. He also served as Special Advisor to the Research Assessment Exercise panel that rated research output from business and management schools throughout the UK.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 100 kr   Spara 89% mot nypris
 Letar efter nypriser..