Relationship Marketing
ISBN9780199211562
Upplaga1
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareMark Godson
Publiceringsår2009-02-26
FörlagOUP Oxford
Antal sidor374
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2009-02-26

Relationship Marketing

av Mark Godson

  • ISBN: 9780199211562
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2009-02-26
  • Förlag: OUP Oxford
  • Antal sidor: 374
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Johanna O
    359 kr

    Ny

Om Relationship Marketing

Boken Relationship Marketing släpptes år 2009 och är skriven av Mark Godson.

Den består av 374 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget OUP Oxford.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Relationship Marketing has been written in a highly accessible way to ensure clear understanding and ignite the reader's interest. The author presents a critical overview of the subject to enable students to engage with issues, and discuss and debate points raised in the text. A wealth of case studies are included throughout allowing students to see how the theory may be transferred through to practice for example BMW Mini, Guinness and Metro. The text begins by looking at how and why relationship marketing originated, before exploring issues surrounding customer relationships. Consideration is given to topics such as customer satisfaction, retaining customers, customer loyalty, and customer relationship management. Part three discusses different types of relationships, such as e-relationships and supplier relationships, as well as considering both internal and external relationships. The text concludes with a section on theimplications, both for organisations and for the future. Online Resource Centre For lecturers: Answers to case and discussion questionsPowerPoint slidesFor students: Internet exercisesWeb linksExtra case materialFlashcard glossary

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..