Professionell marknadsföring
ISBN9789144071107
Upplaga3
FormatKartonnage
FörfattareBjörn Axelsson, Henrik Agndal
Publiceringsår2019-01-02
FörlagStudentlitteratur AB
Antal sidor608
SpråkSvenska

Kartonnage • 2019-01-02

Professionell marknadsföring

av Björn Axelsson och Henrik Agndal

  • ISBN: 9789144071107
  • Upplaga: 3
  • Format: Kartonnage
  • Publiceringsår: 2019-01-02
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Antal sidor: 608
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 3 säljare -51% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Tim K
    329 kr

    Ny

  • Adele K
    359 kr

    Ny

  • Magdalena F
    359 kr

    Bra skick

Om Professionell marknadsföring

Boken Professionell marknadsföring släpptes år 2019 och är skriven av Björn Axelsson och Henrik Agndal.

Den består av 608 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur AB.

Köp Professionell marknadsföring begagnad från en av 3 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 279 kr (51%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen "Vad gör marknadsförare?" identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknads föringens roll i företag och samhälle, samt marknads föringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt. Förutom ständigt aktuella ämnen, såsom segmentering, positio nering, marknadsundersökningar och köpbeteenden, tas också en rad specialteman upp. Dessa omfattar bland annat att förstå kundvärde, relationsmarknadsföring, key account management, produktplacering, marknadsföring och postmodernism, etik i marknadsföring, kundvård, social marknadsföring och elektronisk handel. Genomgående kombineras resonemang, baserade på forskning och författarnas erfarenheter, med illustrativa exempel från marknadsföringens teori och praktik. Denna fjärde upplaga är uppdaterad med nya forskningsrön. Framväxande företeelser som sociala medier och webbaserad marknadsföring behandlas och integreras i sitt sammanhang. Författarna har också tillfört nya aktuella exempel.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 270 kr   Spara 51% mot nypris
Ny 549 kr