ISBN | 9780273735960 |
Upplaga | 1 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Anders Parment |
Publiceringsår | 2011-09-07 |
Förlag | Prentice Hall |
Antal sidor | 512 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2011-09-07
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Bra skick
Ny
Bra skick
Bra skick
Bra skick
Ny
Bra skick
Boken Principles of Marketing Swedish Edition släpptes år 2011 och är skriven av Anders Parment.
Den består av 512 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Prentice Hall.
Köp Principles of Marketing Swedish Edition begagnad från en av 8 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 188 kr begagnad.
Principles of Marketing Swedish Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This, the first Swedish edition, is true to Kotler and Armstrongs classic conceptual framework, which has proved itself as an exceptional introduction to marketing and has been used by millions of students all over the world. The book outlines and discusses concepts and ideas that help students and practitioners develop an effective marketing strategy for todays markets. Cases and examples are written to reflect current best practice in Swedish, Scandinavian and European companies. The book describes and explains how these companies deal with challenges in domestic and international markets. It is set in a Swedish context but is global in scope and is very relevant for modern marketers. The book looks at the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisation's objectives and resources against needs and opportunities in the marketplace. Principles of Marketing offers - a unique combination of Swedish and international perspectives - classic marketing thinking combined with emerging, research-based perspectives, which are explained and highlighted using engaging pedagogy - current examples from a variety of industries, and completely up to date with the latest marketing techniques About the Author Anders Parment is an award-winning researcher and author. He is Senior Lecturer and Researcher in Marketing at Stockholm University School of Business. He has won several prizes for his books and teaching and is a well-known speaker and consultant. For further resources please go to www.pearsoned.co.uk/parment
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!