Principles of Marketing Swedish Edition
ISBN9780273735960
Upplaga1
FormatHäftad (Paperback)
Publiceringsår2011-09-07
FörlagPrentice Hall
Antal sidor512
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2011-09-07

Principles of Marketing Swedish Edition

  • ISBN: 9780273735960
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2011-09-07
  • Förlag: Prentice Hall
  • Antal sidor: 512
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 8 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Elias Z
    188 kr

    Bra skick

  • Azer S
    259 kr

    Bra skick

  • Sanna F
    309 kr

    Ny

  • Danny D
    309 kr

    Bra skick

  • Emma K
    359 kr

    Bra skick

  • Maria H
    459 kr

    Bra skick

  • Patrik G
    494 kr

    Ny

  • André L
    559 kr

    Bra skick

Om Principles of Marketing Swedish Edition

Boken Principles of Marketing Swedish Edition släpptes år 2011.

Den består av 512 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Prentice Hall.

Köp Principles of Marketing Swedish Edition begagnad från en av 8 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 188 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Principles of Marketing Swedish Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike.  This, the first Swedish edition, is true to Kotler and Armstrongs classic conceptual framework, which has proved itself as an exceptional introduction to marketing and has been used by millions of students all over the world. The book outlines and discusses concepts and ideas that help students and practitioners develop an effective marketing strategy for todays markets. Cases and examples are written to reflect current best practice in Swedish, Scandinavian and European companies. The book describes and explains how these companies deal with challenges in domestic and international markets. It is set in a Swedish context but is global in scope and is very relevant for modern marketers. The book looks at the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisation's objectives and resources against needs and opportunities in the marketplace. Principles of Marketing offers -         a unique combination of Swedish and international perspectives -         classic marketing thinking combined with emerging, research-based perspectives, which are explained and highlighted using engaging pedagogy -         current examples from a variety of industries, and completely up to date with the latest marketing techniques About the Author Anders Parment is an award-winning researcher and author.  He is Senior Lecturer and Researcher in Marketing at Stockholm University School of Business. He has won several prizes for his books and teaching and is a well-known speaker and consultant. For further resources please go to www.pearsoned.co.uk/parment  

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 188 kr