ISBN | 9780273711568 |
Upplaga | 5 |
Format | Inbunden (Hardback) |
Författare | Philip T Kotler |
Publiceringsår | 2017-01-04 |
Förlag | Pearson |
Antal sidor | 736 |
Språk | Engelska |
Inbunden (Hardback) • 2017-01-04
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Bra skick
Bra skick
Bra skick
Bra skick
Boken Principles of Marketing släpptes år 2017 och är skriven av Philip T Kotler.
Den består av 736 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.
Köp Principles of Marketing begagnad från en av 5 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 188 kr begagnad.
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text. Help readers learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, its more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps readers master todays key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help individuals understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 17th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities. Also available with MyLab Marketing MyLab Marketing is an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts. Note: You are purchasing a standalone product; MyLab Marketing does not come packaged with this content. Students, if interested in purchasing this title with MyLab Marketing, ask your instructor for the correct package ISBN and Course ID. Instructors, contact your Pearson representative for more information. If you would like to purchase both the physical text and MyLab Marketing, search for: 0134642317 / 9780134642314 Principles of Marketing Plus MyLab Marketing with Pearson eText -- Access Card Package Package consists of: 013449251X / 9780134492513 Principles of Marketing0134518284 / 9780134518282 MyLab Marketing with Pearson eText -- Access Card -- for Principles of Marketing
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!