Optimal marknadskommunikation
ISBN9789147088775
Upplaga2
FormatHäftad
FörfattareMicael Dahlen, Sara Rosengren, Fredrik Lange
Publiceringsår2009-06-02
FörlagLiber AB
Antal sidor612
SpråkSvenska

Häftad • 2009-06-02

Optimal marknadskommunikation

av Micael Dahlen, Sara Rosengren och Fredrik Lange

  • ISBN: 9789147088775
  • Upplaga: 2
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2009-06-02
  • Förlag: Liber AB
  • Antal sidor: 612
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 3 säljare -68% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Thomas J
    269 kr

    Ny

  • Sandra H
    329 kr

    Bra skick

  • Josefine K
    359 kr

    Bra skick

Om Optimal marknadskommunikation

Boken Optimal marknadskommunikation släpptes år 2009 och är skriven av Micael Dahlen, Sara Rosengren och Fredrik Lange.

Den består av 612 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber AB.

Köp Optimal marknadskommunikation begagnad från en av 3 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 441 kr (68%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Tredje, uppdaterade upplagan av den kompletta boken till marknadskommunikation! Den går igenom alla de moment som man måste kunna för att lyckas planera effektiv marknadskommunikation. Läs mer Boken Optimal marknadskommunikation är uppdelad i fyra delar som täcker alla viktiga områden inom marknadskommunikation: - Marknadskommunikationens grunder - Målsättning och målgrupp - Budskap - Kanal Boken är pedagogiskt uppbyggd med strukturen Målgrupp-Budskap-Kanal som övergripande tankeverktyg och innehåller många exempel och fallbeskrivningar som tydliggör de teoretiska resonemangen. Denna tredje upplaga har genomgående uppdaterats med den senaste forskningsutvecklingen inom varumärken, reklam och medier. Även exemplen och fallbeskrivningarna har uppdaterats. Ett särskilt fokus ligger nu på konsumenternas mediekonsumtion som på grund av digitaliseringen (exempelvis sociala medier och smarta telefoner) har förändrats drastiskt, vilket skapar helt nya förutsättningar för effektiv marknadskommunikation. Den tredje upplagan fångar också in marknadskommunikationens allt större komplexitet och tar upp reklamens oförutsedda effekter på andra än målgruppen, som medarbetare, medborgare och investerare. Optimal marknadskommunikation riktar sig till studenter på grund- och fortsättningskurser i reklam, marknadsföring och marknadskommunikation vid universitet/högskola och på annan utbildning. Den vänder sig även till dem som arbetar med ovanstående och behöver en grundlig genomgång av marknadskommunikation. Om författarna Micael Dahlén och Fredrik Lange arbetar vid Handelshögskolan i Stockholm. Ny författare till tredje upplagan är Sara Rosengren, som också arbetar vid Handelshögskolan.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 210 kr   Spara 68% mot nypris
Ny 651 kr