När kartan förändrar affärslandskapet
ISBN9789147062829
Upplaga1
FormatÖvrigt
FörfattareRichard Normann
Publiceringsår2001-11-05
FörlagLiber AB
Antal sidor372
SpråkSvenska

Övrigt • 2001-11-05

När kartan förändrar affärslandskapet

av Richard Normann

  • ISBN: 9789147062829
  • Upplaga: 1
  • Format: Övrigt
  • Publiceringsår: 2001-11-05
  • Förlag: Liber AB
  • Antal sidor: 372
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 2 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Tobias H
    209 kr

    Ny

  • Desiree O
    259 kr

    Ny

Om När kartan förändrar affärslandskapet

Boken När kartan förändrar affärslandskapet släpptes år 2001 och är skriven av Richard Normann.

Den består av 372 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber AB.

Köp När kartan förändrar affärslandskapet begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 209 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

I När kartan förändrar affärslandskapet presenterar Richard Normann, en av vår tids ledande ledarskapstänkare, ett nytt synsätt när det gäller strategi. Han redovisar en ny och originell modell för att analysera verksamheten och skapa en annorlunda framtid för företag som är beredda till verkligen radikalt nytänkande. Med den teknik som nu finns tillgänglig är nästan allting möjligt att åstadkomma, begränsningarna ligger enbart i våra inrotade vanor, våra tankemönster och vår kultur. Utmaningen för dagens ledare ligger i att dels förmå översätta en framtidsvision till tydliga målsättningar genom att omtolka affärssystem och värdeskapande, dels säkerställa den process där medarbetarna byter tankemönster för att kunna omvandla vision och målsättningar till faktiska resultat. Med utgångspunkt i ledarskap, strategi, innovationsförmåga och resultatmätning visar Richard Normann på nyskapande affärstänkande, och ger konkreta exempel hur det hanteras i framsynta företag.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 209 kr