Media Theories and Approaches
ISBN9780230551626
Upplaga10
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattareStephanie Hemelryk Donald, Mark Balnaves, Brian Shoesmith
Publiceringsår2008-11-24
FörlagRed Globe Press
Antal sidor400
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2008-11-24

Media Theories and Approaches

av Stephanie Hemelryk Donald, Mark Balnaves och Brian Shoesmith

  • ISBN: 9780230551626
  • Upplaga: 10
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2008-11-24
  • Förlag: Red Globe Press
  • Antal sidor: 400
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

453 kr

Ej tillgänglig

369 kr

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 2 säljare -43% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Linda V
    209 kr

    Bra skick

  • Patrik G
    254 kr

    Ny

Om Media Theories and Approaches

Boken Media Theories and Approaches släpptes år 2008 och är skriven av Stephanie Hemelryk Donald, Mark Balnaves och Brian Shoesmith.

Den består av 400 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Red Globe Press.

Köp Media Theories and Approaches begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 160 kr (43%) mot att köpa den ny hos Akademibokhandeln.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

This unique textbook is a manageable introduction to all the theories and approaches that make up media studies, giving students an informed, balanced and global view of media today. Exploring the evolution of media internationally, this book offers theory and evidence in its discussion of past and present modes of media. Divided into four parts, readers are offered insight into critical theories and topics such as 'Social and Global Change,' 'the Influence of Media,' 'Intercultural Communication' and 'News as a Form of Knowledge.' Written by leading experts within media studies, Balnaves, Donald and Shoesmith lend their wealth of knowledge to the student reader through this text, guiding them through the progression of cultural and media studies. Genuinely global and cutting-edge, this leading textbook is the ideal learning resource for lecturers of media studies and undergraduate and postgraduate students seeking gain a thorough understanding of worldwide media, past and present.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 209 kr   Spara 43% mot nypris
 Letar efter nypriser..