ISBN | 9781842433249 |
Format | Häftad (Paperback / softback) |
Författare | Daniel Laughey |
Publiceringsår | 2016-09-15 |
Förlag | Kamera Books |
Antal sidor | 160 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback / softback) • 2016-09-15
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken Media Studies: Theories And Approaches släpptes år 2016 och är skriven av Daniel Laughey.
Den består av 160 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Kamera Books.
Köp Media Studies: Theories And Approaches begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 65 kr (32%) mot att köpa den ny hos Bokus.
All the key issues and debates in media studies are covered in a lively and accessible style. Readers will learn about the main features of global media corporations, approaches to the study of media effects, consumer power, celebrity, journalism and new media. From surveillance to simulation, genre to gender, political economy to the postmodern, the reader will be guided through a matrix of intellectual endeavour on all media matters.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!