Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern
ISBN9789170921858
Upplaga10
FormatInbunden
FörfattareLennart Weibull, Ingela Wadbring, Stig Hadenius
Publiceringsår2011-08-31
FörlagEkerlids
Antal sidor456
SpråkSvenska

Inbunden • 2011-08-31

Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern

av Lennart Weibull, Ingela Wadbring och Stig Hadenius

  • ISBN: 9789170921858
  • Upplaga: 10
  • Format: Inbunden
  • Publiceringsår: 2011-08-31
  • Förlag: Ekerlids
  • Antal sidor: 456
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 7 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Linn H
    109 kr

    Bra skick

  • P P
    159 kr

    Bra skick

  • Niklas N
    209 kr

    Bra skick

  • Ida F
    209 kr

    Ny

  • Emilia R
    209 kr

    Bra skick

  • Elin K
    209 kr

    Ny

  • Josefin T
    249 kr

    Ny

Om Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern

Boken Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern släpptes år 2011 och är skriven av Lennart Weibull, Ingela Wadbring och Stig Hadenius.

Den består av 456 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Ekerlids.

Köp Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern begagnad från en av 7 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 50 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Medieområdet har de senaste decennierna förändrats radikalt. En allmän avreglering av mediemarknaden har lett till nya kanaler inom radio- och tv-området och en helt ny konkurrenssituation för såväl public service-medierna som dagspressen. Framväxten av internet har medfört en grundläggande förändring för både produktion, distribution och konsumtion av massmedier. Samtidigt bygger dagspress, radio och tv på gamla traditioner som fortfarande spelar en viktig roll. Massmedier har blivit en klassiker och ett standardverk som är nödvändigt både för både de som vill sätta sig in i vad som händer i medievärden och de som vill hålla sina kunskaper aktuella inom medieområdet. Första utgåvan utkom 1970, och detta är den nionde helt omarbetade utgåvan

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 50 kr