Marknadsföringsboken
ISBN9789144056180
Upplaga1
FormatFlexband
FörfattareLena Mossberg, Malin Sundström
Publiceringsår2011-05-01
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor394
SpråkSvenska

Flexband • 2011-05-01

Marknadsföringsboken

av Lena Mossberg och Malin Sundström

  • ISBN: 9789144056180
  • Upplaga: 1
  • Format: Flexband
  • Publiceringsår: 2011-05-01
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 394
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 4 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Jesper Å
    309 kr

    Ny

  • Amy M
    349 kr

    Bra skick

  • Anna L
    359 kr

    Bra skick

  • Leonora B
    359 kr

    Bra skick

Om Marknadsföringsboken

Boken Marknadsföringsboken släpptes år 2011 och är skriven av Lena Mossberg och Malin Sundström.

Den består av 394 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Köp Marknadsföringsboken begagnad från en av 4 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 309 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Marknadsföringsboken ger heltäckande kunskaper på grundläggande kurser i marknadsföring vid universitet och högskola samt kurser för yrkesverksamma personer. Boken är modern och praktisk, men vilar på stadig teoretisk grund. Den förklarar både överskådligt och uttömmande hur marknadsföringens olika delar hänger ihop. Ofta med svenska exempel. I boken kan man följa marknadsföraren Anna som arbetar på ett fiktivt företag, modekedjan TrendLine, och de problem hon ställs inför - och hur hon löser dem. Tack vare karaktären Anna blir det abstrakta konkret för läsaren, som får följa hur hon tillämpar sitt teoretiska kunnande i en krävande verklighet. Marknadsföringsboken finns på webben också. På webbplatsen finns fördjupningsmaterial och komplement, bland annat i form av case och inspelade intervjuer. Webbmaterialet ökar förståelsen för bokens teoretiska innehåll. Läsaren kan dessutom testa sig själv med hjälp av olika kunskapsfrågor.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 309 kr