Marknadsföring: teori, strategi och praktik
ISBN9780273736004
Upplaga1
FormatHäftad (Paperback)
FörfattarePhilip Kotler, Anders Parment
Publiceringsår2017-09-06
FörlagPearson
Antal sidor516
SpråkSvenska

Häftad (Paperback) • 2017-09-06

Marknadsföring: teori, strategi och praktik

av Philip Kotler och Anders Parment

  • ISBN: 9780273736004
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2017-09-06
  • Förlag: Pearson
  • Antal sidor: 516
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 5 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Caroline E
    359 kr

    Bra skick

  • Elin H
    359 kr

    Ny

  • Joanna Ö
    359 kr

    Bra skick

  • Thananjayan S
    409 kr

    Bra skick

  • Robin M
    609 kr

    Ny

Om Marknadsföring: teori, strategi och praktik

Boken Marknadsföring: teori, strategi och praktik släpptes år 2017 och är skriven av Philip Kotler och Anders Parment.

Den består av 516 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.

Köp Marknadsföring: teori, strategi och praktik begagnad från en av 5 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 359 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut. Genomgående är exempel och case anpassade efter svenska förhållanden, men fortfarande med en tydligt internationell prägel. Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats både i teoridelen och när det gäller exempel. En mängd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försäljning, produktutveckling, hållbarhet och marknadskanaler. I den nya upplagan har hållbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning på konsumtionssamhällets sociala, ekonomiska och miljömässiga konsekvenser. Stor vikt har också lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens och hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 359 kr