ISBN | 9789144110042 |
Upplaga | 2 |
Format | Häftad |
Författare | Peter Svensson |
Publiceringsår | 2016-03-29 |
Förlag | Studentlitteratur |
Antal sidor | 160 |
Språk | Svenska |
Häftad • 2016-03-29
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Bra skick
Boken Marknadsföring, människor och interaktion släpptes år 2016 och är skriven av Peter Svensson.
Den består av 160 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.
Köp Marknadsföring, människor och interaktion begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 159 kr (38%) mot att köpa den ny hos Bokus.
Marketing management är det mest inflytelserika perspektivet inom marknadsföring i dag. Perspektivet har fått stor spridning inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Men vad händer egentligen om man tar hänsyn till människan och hennes sociala liv, det vill säga interaktioner, relationer och tolkningar av symboler? Syftet med denna bok är att, som en respons på denna fråga, undersöka vad en interaktionistisk och relationell förståelse av marknadsföring kan innebära för hur vi ser på marknadsföringsaktiviteter av olika slag.I boken analyseras sex grundläggande marknadsföringsbegrepp utifrån ett interaktionistiskt perspektiv: marknad, konsument, produkt/varumärke, pris/värde, plats och reklam.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!