Marknadsföring, människor och interaktion
ISBN9789144091693
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareJacob Östberg, Peter Svensson
Publiceringsår2013-05-06
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor156
SpråkSvenska

Häftad • 2013-05-06

Marknadsföring, människor och interaktion

av Jacob Östberg och Peter Svensson

  • ISBN: 9789144091693
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2013-05-06
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 156
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Elias Z
    188 kr

    Bra skick

Om Marknadsföring, människor och interaktion

Boken Marknadsföring, människor och interaktion släpptes år 2013 och är skriven av Jacob Östberg och Peter Svensson.

Den består av 156 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Köp Marknadsföring, människor och interaktion begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 188 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Marketing management är det mest inflytelserika perspektivet inom marknadsföring i dag. Perspektivet har fått stor spridning inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Men vad händer egentligen om man tar hänsyn till människan och hennes sociala liv, det vill säga interaktioner, relationer och tolkningar av symboler? Syftet med denna bok är att, som en respons på denna fråga, undersöka vad en interaktionistisk och relationell förståelse av marknadsföring kan innebära för hur vi ser på marknadsföringsaktiviteter av olika slag. I boken analyseras sex grundläggande marknadsföringsbegrepp utifrån ett interaktionistiskt perspektiv: marknad, konsument, produkt/varumärke, pris/värde, plats och reklam.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 188 kr