ISBN | 9789170552168 |
Format | Häftad |
Författare | Christina Isaksson, Catharina Roos, Lena Linn |
Publiceringsår | 2000 |
Förlag | Gästakademien / UHR |
Antal sidor | 172 |
Språk | Svenska |
Häftad • 2000
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Marknadsföring av hotell och restauranger släpptes år 2000 och är skriven av Christina Isaksson, Catharina Roos och Lena Linn.
Den består av 172 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Gästakademien / UHR.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.En lärobok som främst vänder sig till dem som utbildar sig inom hotell- och restaurangbranschen. Några kapitelrubriker: Vad är marknadsföring? Kundlojalitet Kundtillfredsställelse Köpbeetende Vad betyder varumärket Farliga förmåner. Medförfattare: Lena Linn och Catharina Roos.Cristina Isacson är företagsekonom och knuten till Handelshögskolan vid Göteborgs universitet.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!