ISBN | 9780471635277 |
Upplaga | 1 |
Format | Häftad (Paperback / softback) |
Författare | Jagdish N Sheth, David M Gardner, Dennis E Garrett |
Publiceringsår | 1988-10-01 |
Förlag | John Wiley & Sons Inc |
Antal sidor | 256 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback / softback) • 1988-10-01
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Ny
Bra skick
Boken Marketing Theory släpptes år 1988 och är skriven av Jagdish N Sheth, David M Gardner och Dennis E Garrett.
Den består av 256 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.
Köp Marketing Theory begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 2125 kr (83%) mot att köpa den ny hos Bokus.
This thought-provoking book chronicles the evolution of marketing theories and the rationales behind them. The authors present a typology for the twelve schools of marketing thought, and describe a comprehensive metatheoretical framework based on six basic criteria. They also develop a list of concepts and axioms useful in generating a practical theory of marketing. References are extensive and include many pioneering, seldom-cited works. Graduate students and marketing professionals will find this a stimulating and practical work.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!