Marketing Management
ISBN9780273718567
Upplaga1
FormatInbunden (Hardback)
FörfattarePhilip Kotler
Publiceringsår2009-04-09
FörlagPearson
Antal sidor928
SpråkEngelska

Inbunden (Hardback) • 2009-04-09

Marketing Management

av Philip Kotler

  • ISBN: 9780273718567
  • Upplaga: 1
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • Publiceringsår: 2009-04-09
  • Förlag: Pearson
  • Antal sidor: 928
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 3 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Hanna H
    359 kr

    Bra skick

  • Cédric J
    389 kr

    Ny

  • Robinzon H
    409 kr

    Ny

Om Marketing Management

Boken Marketing Management släpptes år 2009 och är skriven av Philip Kotler.

Den består av 928 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.

Köp Marketing Management begagnad från en av 3 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 359 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

OBS! Ny upplaga: 9780273743613 Praise for the First European Edition of Marketing Management This is a much longed-for edition of the classic Marketing Management. The European co-authors have done a committed job to adapt the text not an easy task which requires balanced judgment and wisdom. A large number of cases have been skilfully selected to make European students feel at home. The theoretical framework is basically unchanged but has been supplemented with seminal contributions from Europe. Professor Evert Gummesson, Stockholm University School of Business, Sweden The scope and range of marketing continues to move at a pace in todays modern world. This textbook demonstrates admirably this scope and range of concepts and issues which students of marketing must prepare and perform against. This text examines traditional aspects of marketing and blends these with modern and future concepts. At the same time it bridges the Atlantic in perspective with excellent examples of interest to all marketers. Students studying marketing will do well to make this a must read. Professor David Carson, Ulster Business School, University of Ulster An excellent up-to-date, comprehensive and broadly structured text. This book represents a serious attempt to adapt Kotlers ideas to the wider views of the marketing world, not the reverse, from Nordic relationships and Chinese guanxi to French post-modernism. Michael Saren, BA, PhD, Professor of Marketing, University of Leicester, England Marketing Management exhibits all the qualities of a true marketing classic: accessibility, state-of-the-art overviews, theoretical rigour and managerial relevance. This multi-purpose textbook is a must-have for academics and practitioners. Martin Wetzels, Professor of Marketing and Supply Chain Research, Maastricht University, The Netherlands The first European edition of the seminal work Marketing Management is a welcome addition to the growing body of work in this important discipline. The authors have recognised the strong contribution of European academics to relationship marketing, as well as recent developments in the service dominant logic, digital marketing, and marketing metrics. This will become a standard text for both undergraduate and postgraduate marketing programmes across the continent. Professor Graham Hooley, Deputy Vice-Chancellor, Aston University The first European edition of Marketing Management provides students and practitioners of marketing with an innovative perspective on the classic American original. This outstanding book synthesises contemporary marketing thought, presents fresh European examples and illustrates the need to stay alert in a continuously changing society. Karin M. Ekstrm, Professor in Marketing, University of Boras, Sweden

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 359 kr