Marketing: broadening the horizons
ISBN9789144039831
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareStefan Lagrosen
Publiceringsår2006-08-22
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor306
SpråkEngelska

Häftad • 2006-08-22

Marketing: broadening the horizons

av Stefan Lagrosen

  • ISBN: 9789144039831
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2006-08-22
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 306
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 2 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Ronja N
    209 kr

    Bra skick

  • Kurt O
    219 kr

    Bra skick

Om Marketing: broadening the horizons

Boken Marketing: broadening the horizons släpptes år 2006 och är skriven av Stefan Lagrosen.

Den består av 306 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Köp Marketing: broadening the horizons begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 209 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

The aim of this book is to provide a wider perspective of the marketing field, particularly at a time when the field of marketing is expanding and developing in new and different directions. Unlike the more traditional literature, this book affords a deeper insight into the new marketing avenues of services marketing, business-to-business marketing and relationship marketing. Several other relevant marketing-related areas are also presented. An international team of distinguished authors contribute their expertise, which provides a comprehensive overview of recent marketing developments. Such a broad and deep coverage of the field makes this book particularly suitable for undergraduate-level marketing courses. In addition to offering students a wide-ranging appreciation of modern marketing theories, it provides a firm foundation for further studies and contributes towards an enriched professional understanding.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 209 kr